lördag 15 mars 2008

Bög av för mycket röka?


Jag är ingen konsument av narkotikum, det vill jag framhålla med en gång. Har aldrig varit intresserad av skiten, har sett hur det har gått med flera av mina gamla vänner. När jag var yngre så hade jag flera vänner som puffade på en hel del.
Med åren så blev dock deras beteende allt mer märkligare i takt med att deras haschkonsumtion steg - från att ha varit män som betäckte, eller i alla fall ville betäcka varenda kvinna som kom i deras väg så blev flera av dem gravt homosexuella.


Några exempel: För flera år sedan så kom en kille som vi kan kalla Kenneth hem till mig, det var fredag, supa stod på schemat. Eller rättare sagt: Jag skulle supa, han skulle suga på pipan. Trodde jag.
-"Vad skulle du säga om jag sög av dig istället?"
Frågade Kenneth.
-"Dra åt helvete innan du får stryk!"
Sade jag.
-"Kan du inte suga av MIG åtminstone då? Ett sugjobb polare emellan är väl för fan inget att bråka om? Det kan du väl bjussa på?"
Sådär höll han på. Jag mjukade upp honom med lite knogmassage i ansiktet och sedan kastade jag ut honom. Denna man hade fyllt trettio år och hade aldrig tidigare visat upp ett dylikt beteende.

En annan polare har vandrat omkring på gatorna stenad som en staty i hela sitt liv och har knullat den ena billiga tjejen efter den andra. Han fick sedan kortslutning i skallen och flyttade till en liten tvåa tillsammans med en annan karl. Det var en ökänd flummare av värsta kalibern och enligt skriken och vrålen som grannarna tvingades lyssna på så packade de bajs för fulla muggar varenda natt.

En annan kille som närmade sig fyrtio var tvåbarnsfar, hade varit gift med samma kvinna i 15 år och har bolmat på som ett fiskrökeri i stort sett varje dag sedan konfirmationen.Till slut brann varenda säkring av. Storbrand i proppskåpet så att säga och brandkåren sladdade ned i diket. Ingen räddning inom räckhåll.
Nu är han skild, vandrar runt som en zoombie i eljusspåret hand i hand med en fältbiolog. De plockar blommor, lyssnar på fågelsång, känner sig nära och suger varandras kukar bakom varenda buskage.

Vad är det som händer egentligen? Är det något i själva cannabinolet som förvandlar vuxna heterosexuella karlar till bögar eller vad? En polare till mig kan räkna upp ännu fler exempel på hyggliga familjefäder som numer väljer att mecka och packa både holk och analöppning istället för att vara hemma med frun och barnen. Detta kan väl knappast vara någon tillfällighet, eller kan det? Är det kanske någon annan som har erfarenhet av detta?

Med tanke på detta så borde ju homosexualitet vara mycket mer utbrett i flummarländer som t ex Holland och Jamaica, vilket det också är. Läste någonstans att Amsterdam är den mest homotäta staden i Europa. Amsterdam har också störst antal flummare i genomsnitt skulle jag tro. Tillfälliget? Tror inte det.

Portugal har också blivit väldigt drogliberalt och håller på att bli den nya fristaden för inrökta flummare. HIV har ökat explosionsartat och Lissabon har idag, vid sidan av öststatsländerna och Mombasas hamnkvarter, den snabbaste tillväxten av AIDS. Här ryker bajdomen fortare än man hinner säga um cerveja por favor.

Jamaica då? Ett totalt efterblivet land där ingenting i stort sett funkar. Här är "ta-dagen-som-den-kommerkulturen" mycket utbredd, en inställning som knappast genererar välstånd och rikedom bland invånarna. Och ja, här är brassrökandet lika vanligt som att ta sig en cigg till kaffet. Tydligen mycket roligare att ligga under en palm och röka kockobellogräs och polera varandras ollon.
Jag var där för många år sedan och redan när gick genom tullen så blev jag erbjuden mitt första sugjobb av en sjavig och hög tullare som verkade ha gått i omloppsbana kring Venus och klockan hade inte ens slagit elva på förmiddagen. Jag bad honom lugnt och sansat att dra så långt ända in i svartbrända helvete han kunde vilket fick honom att vilja genomföra en rektal undersökning på mig. Jag hade ett helvete innan jag äntligen kom därifrån och till hotellet. Väl på hotellet så hoppade en jättelik negerpiccolo på mig i hissen och försökte stocka mig stående mot hissväggen. Jag fick avböja vänligt men bestämt genom att skicka på honom ett par ordentliga högermackor rakt i plytet vilket bara fick honom att ruska på sig. Fan, jag var alldeles svett när jag äntligen kunde lägga mig på sängen på hotellrummet och koppla av. Det var rena turen att jag klarade mig från att bli sodomerad.

På eftermiddagen besökte jag stranden. Haschdimman låg tät och det låg negrer lite här och där och såg ut att vara allmänt sugna på varandra. Varenda jävel skulle sälja knark, avsugningar och rövknull till mig. Sådär höll det på i två veckor. Jag åkte dit för att få lite lugn och ro, dricka paraplydrinkar tills jag stupade och kanske träffa någon vacker svart nymf men det var att ha för stora förhoppningar, det förstod jag redan efter första dagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite bögnoja nu va? Men jävligt roligt skrivet var det måste medges. Men inte är du alldeles allvarlig?

Anonym sa...

Det är enkelt... Killen som skrev detta måste ju fean se ut som en transa eller något... Har för mig att hårdrockare gillar långt hår... Enda anledningen jag kan komma på är att: det lär vara enklare att puckla på sina kompisar där bak om dem ser ut som taskiga trailertrash istället för en man.

Hårdrockare är minsann även ett släkte för sig själva dem med.. :P

Gammal Hårdrockare sa...

Men nu är jag ju ingen hårdrockare vilket du hade vetat om du hade läst på lite.

Kent sa...

Me den inställningen till bröder å systrar från en annan kultur eller med en annan hudfärg, förvånar det mig inte ett jävla dugg att du åker på en propp!

Sen verkar du va jävligt dåligt påläst åsså. Jamaica e kanske det land i världen det puffas mest gräs, samtidigt som också homofobin är djupt rotad.

Sexuella relationer mellan män är förbjudna och bestraffas med upp till tio års fängelse med straffarbete. Sexuella relationer mellan kvinnor är inte omnämnda i lagen.

Samkönade par erkänns inte i lag, och det finns inget förbud mot diskriminering eller hatbrott på grund av sexuell läggning eller könsidentitet.

Det är oklart huruvida transsexuella som genomgår könskorrigering får sin identitet erkänd av myndigheterna.

En Kärlek till alla / Kent