måndag 19 maj 2008

Glödheta ballar.

Är inte på jobbet idag, har blivit sjuk. Orkar nätt och jämt skriva något överhuvudtaget. När jag är sjuk så behöver jag nämligen mycket omvårdnad. Jag önskar verkligen att det vore någon här som kunde pyssla om mig, gulla med mig och försäkra mig om att jag kommer att bli frisk, att det inte är något farligt.
*Ynk* *Sniff* *Snörvel*
Jag har ont i halsen och hög feber. Väldigt hög feber.
Upptäckte att mina ballar t o m är glödheta.
De hade ramlat ur mina gamla slitna kalsonger. Resåren har släppt på dem och nu har det även blivit ett stort hål i grenen. Där hade mina ballar letat sig ut. Jag upptäckte det precis nu när jag slog mig ned vid datorn.
Jag satte mig på dem.
Det kändes alldeles varmt, och mjukt. Tydligen har febern fått dem att svälla eller något. Så här stora har de aldrig varit förut.

En tanke slog mig just. Varför är det inte lika eftersträvansvärt att ha stora ballar som att ha stor kuk? Det tillhör ju samma del av kroppen så att säga.
Alla karlar vill ha en stor kuk som de kan stoltsera med. Ingen vill dock ha stora ballar. Stora ballar är inte coolt.
Jag tror inte ens att kvinnor gillar stora ballar. Jag har då aldrig hört någon kvinna uttrycka någon uppskattning över en kille som begåvats med extra stora ballar.
-"Inte mycket till kuk där inte, men jävlar vilka ballar!"
Det är synd, för jag tror att det är långt mycket vanligare med stora hängtaskor än stor kuk bland oss män.
Men detta är bara spekulationer.
Eftersom jag misstänker att jag är solsystemets mest heterosexuella kille så brukar jag inte ha för vana att duscha naken tillsammans med andra män. Jag har alltså inte haft förmånen att kunna ägna mig åt några ingående studier i detta ämne.

Nä, nu skiter jag i det här. Jag är sjuk! Det är synd om mig!
Så nu tar jag och förflyttar mina glödheta ballar till sängen istället. Här blir det ändå inget vettigt skrivet.
Återkommer så snart jag har blivit frisk!

Mvh
GeHå!

8 kommentarer:

Henrik sa...

Har ett par gamla kalsingar här som garanterat håller de feberheta ballarna på plats. Maila adressen bara!

Krya på dig, gamle man!

hotass sa...

men stackars liten med feber, hoppes du blir bättre snart....
feberpung har jag förstått inte är särkilt kul att ha. själv vet jag inte eftersom jag inte har några ballar.
det här med storleken på kuken och ballarna. naturligtvis beror det på att kuken ska in någonstans och förhoppningsvis oxå fylla ut lite. den dagen jag träffar en karl som försöker trycka in ballarna i mig blir jag homosexuell.

Gutegirl sa...

Hej! Vi lägger ut fem nya per dag hela veckan, så du dyker säkert upp!

Anonym sa...

Jävla otur, Idag serverades det Makaroner och falukorv här hemma hade jag vetat att du hade vart sjuk hade jag skickat en stor tallrik till dej!

Åsna sa...

Jag har lärt mig att om pungen är större än själva penisen har man pläpp. Det är ett bra ord som jag använder ofta.

S sa...

åsna: PLÄP kanske du menar, alltså Pung Längre Än Penis.

Anonym sa...

Funderade på en sak. Man snackar ju alltid om hängbröst, på äldre kvinnor. Men hur är det med karlar? Gör även jordens dragningskraft sitt där nere?

åsna sa...

Är det pläp det heter? Det förklarar saken! Jag fick bara lära mig att det hette pläpp och var värmländska.