söndag 1 juni 2008

Rosa t-tröja.

Jag har en rosa t-tröja som jag faktiskt gillar (Se bild). Den tänkte ha på mig idag men nu hävdar min flickvän att män inte kan ha rosa t-tröjor, eller skjortor för den delen. Det är halvbögigt enligt henne.
Kan detta stämma? Har hon rätt?
Fler reagerar på detta. Förra gången jag bar min rosa t-tröja så bad min polare om ett sugjobb. På skämt, men i alla fall.
Men jag gillar min rosa t-tröja! Jag känner mig ungdomlig i den! Under åttiotalet hade man rosa t-tröjor och åttiotalet, det är något som jag gillar!

Så hur fan ska jag göra? Jag kan ju inte gärna slänga en hel och fullt fungerande t-tröja bara för att den möjligtvis kan placera mig i bögfacket.

Nä, jag tänker bära min t-tröja och idag ska jag gå stilla genom stans huvudgata, mycket långsamt, som en cowboy, som en revolverman i Arizona. Är det någon jävel som slänger ur sig någon kommentar eller ger mig skamliga förslag så smäller det direkt!

Eller... Nej det gör det inte. Jag är den töntiga och fega sorten. Men jag kommer att fantisera om att jag slår dem, ikväll, när jag har gått och lagt mig.

5 kommentarer:

Mammut Vrs Knorrhane sa...

var köpte du den?? Är det inte svårt att få tag i rosa t-shirts för män?
Min sambo var tvungen att låna min rosablommiga t-shirt en gång. Då utbrast min dotter glatt att han var gullig i rosa.

Gutegirl sa...

Självklart ska du ha en rosa tröja. Riktiga män är inte rädda för att bli tagna för bögar, de skiter i sådant eftersom de vet att de är riktiga män.

Anonym sa...

Nej det är helbögig just därför som vi heterokillar ska ha dem. Vem vill vara en död mört?
Roberth Ström

Rambergsmannen sa...

Rosa tröja är bara accepterat i kombination med riktiga läderbrallor och läderkeps, det vet ju alla

Rex sa...

Visst fasen är det bögigt! Dessutom ser du fånig ut i den ju :-)