torsdag 21 augusti 2008

Bilder från Italienresan!

Ok, nu har jag lagt upp bilder från min senaste resa till Italien. De ligger naturligtvis på min fotoblogg:
http://gehasfotoblogg.blogspot.com/2008/08/italien-2008.html
Välkomna dit!

Italien var ett fantastiskt vackert land och Rom var en positiv överraskning. Maten var fantastisk, vädret var härligt och städerna oerhört vackra. Men mitt häftigaste minne, det är trots allt när jag en varm natt låg och flöt i Medelhavet under fullmånen. Jag är tacksam över att jag får vara med om så fantastiska ting i mitt liv. Det är det inte alla som får.

Nu ska jag börja planera för kommande resor. Vet inte riktigt vad jag ska satsa på rikigt, några förslag kanske?
Men jag funderar faktiskt på att bjuda min flickvän på en resa till Österrike nästa sommar. Hon vill av någon anledning dit och ja, jag har kollat lite och det verkar trevligt! Salzburg eller Bad Gastein verkar sanslöst vackert!
Perth, Windhoek och Las Vegas är ju också städer jag drömmer om att se men de får nog vänta i ett par år till. De kräven en hel del planering så att säga.
Men vi får se vad det blir framöver! Under vintern så kommer det i alla fall att bli ett par kortresor, Kiel, Tallinn och liknande. Det är kul det också!

6 kommentarer:

Anonym sa...

När jag var och bila i Europa med min familj för några år sedan så stannade vi till i Österrike. Det är otroligt vackert. Vi var och fika på ett ställe med väldigt fin utsikt över dalar och berg. Som sagt: väldigt vackert.

PS: Kommer dock inte ihåg vad stället hette :/

/E-M

Anonym sa...

Det såg ju fint ut.

Anonym sa...

Hej,

hur var det med sopbergen i Nealpel?
Är det sant att Berlusconi lyckats rensa upp staden på skiten på bara en månad?

Anonym sa...

jag hoppas att du besökte världens äldsta pizzeria, Port Alba, som jag tipsade om på annat forum.

/JW

Gutegirl sa...

Hej och välkommen! Kul att resan blev bra!

Galna kocken sa...

Tittade lite på din frontbild, ja.. den högst upp på bloggen. Vad GÖR Fantanflaskan där?

Är det bara ett sätt att se legitim ut? Eller är det så att du försöker se ut som om du tillhör det högre klasståndet?