fredag 24 december 2010

Lite julnyheter...

Hej på er! Först och främst så vill jag tacka för alla värmande och fina mail jag har fått. Och jodå, jag lever och har hälsan!
Och för alla som undrar om det kommer fler texter, om bloggen kommer att dra igång igen så vill jag säga: JA! Det kommer att bli en fortsättning.
Men det finns en anledning till att den har legat nere ett tag, vilket jag kommer att gå in på senare.
Jag vill också passa på att tala om att jag kommer att starta en ny blogg, en blogg med texter som jag kan stå för och som inte är så slarvigt skrivna. Mycket av det jag har skrivit på denna blogg har jag skrivit online, utan någon egentlig tanke bakom. Mycket är pinsamt dåligt. En del texter kommer att skrivas om men jag kommer även att skriva nya naturligtvis. Jag kommer också att bli öppnare med min identitet.
Jag HATAR mitt nick. Men jag har också mitt nick att tacka för mycket. Många har sökt på det vilket betyder att jag har fått många läsare som annars aldrig hade hittat mig. Så denna blogg kommer att ligga kvar. Jag kommer att länka härifrån till min nya blogg.
När det är dags.
Så jag hoppas att jag får behålla er läsare. Jag uppskattar er mycket. Bara så ni vet.
Vi syns snart. Jag lovar. Ok?
GOD JUL!

Inga kommentarer: